אל תפספסו את המבצע שלנו - עד 50% הנחה

ואקום מיני ללא חיבור אלחוטי

  • חָזָק

    שואב האבק הידני המשודרג 3 ב-1 אלחוטי מציע יניקה עוצמתית להסרת לכלוך ואבק במהירות ובקלות.

  • אַלחוּטי

    עם התכונה האלחוטית, אתם יכולים להשתמש בשואב כף היד בכל מקום מבלי לדאוג לכבל מעצבן.

  • צדדיות

    שואב כף יד מיני זה הוא יחידת הכל באחד שיכולה לשמש כשואב כף יד, שואב מיכל וכלי סדק כדי לספק ניקוי עמוק בכל אזורי הבית שלכם.

  • קל

    השואב המיני כף יד הוא קל משקל וקומפקטי, מה שהופך אותו לאידיאלי לניקוי מהיר של מקומות שקשה להגיע אליהם.

שואב זקוף מיני משודרג 3 ב-1 אלחוטי

השואב החכם האלחוטי שלנו הוא הכלי המושלם לניקוי המכונית והבית שלך בכל זמן ובכל מקום! הסרת לכלוך ואבק היא סופר קלה ומהירה!

  • קל לתחזוקה ועוצמת יניקה גבוהה

    מיכל האבק של השואב הידני קל להסרה ולריקון לניקוי קל. יש לו יניקה חזקה של 12,000PA, שיכולה לשאוב בקלות ובצורה חלקה לכלוך, אבק וכו'. אין לזלזל בעוצמת הנשיפה, שכן כוס האבק עלולה להתמלא במהירות.

  • עָמִיד

    הם מצוידים ב-2 מסננים: מסנן פלדה ומסנן רגיל. בשל החומר המשודרג ברמת הדיוק הגבוהה, מחסנית מסנן הפלדה שלנו עמידה יותר, ואתם צריכים לנקות אותה רק לאחר השימוש, מה שמאפשר שימוש רציף ללא החלפת מחסנית המסנן החדשה.

  • טעינה מהירה וידידותית לסביבה

    שואב מיני זה מצויד בסוללה בעלת קיבולת גבוהה, וטעינת סוללה מלאה תוך 3-4 שעות מאפשרת יותר מ-20-30 דקות של שימוש רצוף. מכיוון שהשואב הידני הזה הוא אלחוטי, אתם חוסכים בחשמל ומפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית שלכם.

  • ניקוי מקיף

    שואב אבק זה לרכב מצויד ב-4 אביזרים שונים כדי לענות טוב יותר על צורכי הניקוי שלכם. הוא מאפשר ניקוי יסודי על ידי דחיסה של שקיות ואקום, ניפוח טבעות בוכנה, שימוש במפוח ואבק קפיצי 4 ב-1.

  • מסנן HEPA איכותי

    לשואב ה-3 ב-1 יש מנוע ללא מברשות הפועל בצורה חלקה, מאריך את תוחלת החיים של המכונה ומספק חווית משתמש טובה יותר. בנוסף, הוואקום שלנו מצויד בשני אלמנטים מסנן HEPA, אחד מהם הוא אלמנט מסנן פלדה עדין. החומר איכותי, אינו ניזוק בקלות, וניתן להשתמש בו שוב ושוב.

אחד הוא כמו הרבה

בלעדי עבור ערכת השדרוג

ניתן להשתמש בוואקום ה-3 ב-1 בתרחישים שונים, כגון ניפוח אוויר, שאיבת אבק, שאיבת ואקום, מיתוג רב-מהירות לפי הצורך.

מדוע לבחור בנו?

קנו יותר, חסכו יותר

מבצע חם

ירוק

50% הנחה

17.7K

318.00 ₪159.00 ₪
הזמינו עכשיו
מאובטח ומוצפן

רב מכר

אפור

50% הנחה

18.2K

318.00 ₪159.00 ₪
הזמינו עכשיו
מאובטח ומוצפן

מבצע חם

מסנן 4 הילוכים

50% הנחה

17.9K

198.00 ₪99.00 ₪
הזמינו עכשיו
מאובטח ומוצפן

ירוק

אפור

מסנן 4 הילוכים

מה הלקוחות שלנו אומרים?

4.8

מתוך 5.0
דירוג כולל
98%
מהלקוחות היו קונים וממליצים על Unismart שוב.

שואב 3 ב-1 אלחוטי משודרג זה הוא מוצר מדהים! זה חזק, קל לשימוש ונוח מאוד לניקוי אזורים קטנים או מקומות שקשה להגיע אליהם. אני באמת מתרשם מעוצמת היניקה שלו ועד כמה הוא יעיל בהסרת לכלוך ואבק.

ניסיתי שואבי אבק כף יד רבים, אבל שואב אבק כף יד מיני משופר 3 ב-1 זה הוא ללא ספק הטוב ביותר! זה קל מאוד ושימושי, מה שהופך אותו לאידיאלי לניקוי מדרגות, ריפודים ואזורים אחרים שקשה להגיע אליהם. אני גם מעריך את הקבצים המצורפים השונים שמגיעים איתו מכיוון שהם הופכים את הניקוי לקל עוד יותר.

אם אתם מחפשים שואב כף יד חזק ורב-תכליתי, אז השואב כף יד מיני משודרג 3 ב-1 הוא בשבילכם! זה קל להפליא לשימוש ובעל יניקה עוצמתית המאפשרת להסיר במהירות ובקלות לכלוך ואבק. זה גם אלחוטי, כך שאתם לא צריכים לדאוג לגבי כבלים מעצבנים. אני ממליץ על השואב הידני הזה לכל מי שזקוק לפתרון ניקוי מהיר וקל!