מדיניות החלפה וזיכוי
ב-Unismart אנחנו רוצים לוודא שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם המוצרים שהם קנו מאיתנו. אם אתם חווים איזושהי בעיה עם המשלוח או עם המוצר, והינכם מתוסכלים, בבקשה שלחו לנו אימייל והקבוצה שלנו תבוא לעזרתך בחריצות.
בבקשה מלא את פרטי הכתובת שלך במלואם אחרת החבילה שנשלח תוחזר אלינו, או שהזמנתך לא תתקבל.
====================>>מדיניות החזרה <<====================
1. לא מרוצה מההזמנה שלך?אם אינך מרוצה מהקנייה שלך, ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מזמן קבלת המוצר בתנאי שהוא במצב כמו חדש ללא כל בלאי נראה לעין או קרע, הקונה הוא האחראי על עלויות המשלוח בשביל להחזיר מוצר אם זה לא חלק מהאחריות שאנו מספקים בשל דפקים ביצור והחלפה שאינה טעותינו.
הערה: עלויות המשלוח הן לא ניתנות להחזר
2. מוצרים פגומים או באיכות נמוכה
אם המוצר שקיבלת הינו פגום או לא עובד כראוי, בבקשה ידעו אותנו. בשביל בפתרון המהיר ביותר, שלחו לנו אימייל הכולל תמונה המראה את האיכות הנמוכה או את הפגם customer@unismart.co.il
התמונות האופטומליות יהיו על משטח שטוח עם הפגם מוצג בברירות. נשלח לך החלפה ברגע שהסיטואציה תאושר, אין צורך להחזיר מוצרים פגומים. נשתמש בפניה זו כדי לעזור לך עם ההזמנה שלך ולהפחית טעויות בעתיד.
====================>> ביטול <<=====================
1. ביטול הזמנות לפני שיצאו למשלוחאם הינך מבטל את הזמנתך שעדין לא יצאה למשלוח בבקשה פנה אלינו דרך אימייל בשביל הפתרון המהיר ביותר תכליל את מספר הזמנתך. תודה!
2. ביטול הזמנות שיצאו לדרך
אם הינך מבטל את הזמנתך שכבר יצאה למשלוח או בדרכה ליעדה, בבקשה תפנה אלינו ותסרב לקבל את החבילה מפני שאין ביכולתינו להחזיר אותה לאחר שיצאה לדרכה. נספק לך החזר כספי לאחר הורדת מחירי המשלוח וההחזר יתקבל ברגע שהחבילה תתחיל את ההחזרה.
====================>> אחריות <<========================
האחריות מכסה רק פגמים ביצור ואינה מכסה:
- פגמים כתוצאה מתאונה
- טיפול שאינו הולם למוצר
- ביגוד רגיל וקרע
- פירוק צבעים וחלקים בגלל חשיפה לשמש
- שינויים שנעשו אחרי המארקט
אין החזר או החלפה למוצרים שנחשפו למים.
====================>> מדיניות החזר כספי <<====================
אם הינך מרגיש כי המוצר שקנית לא עובר את הדרישות ההתחליות שהיו לך יש בבעלותך את האפשרות לבקש החזר.
הנה הנסיבות שבהן החזר כספי יוענק:
החזר כספי מלא
- אם המוצר שקנית אינו שימושי בכלל.
- אם לא קיבלת את המוצר לאחר 90 ימי עסקים (דרום אפריקה) מהיום שבו התקבלה ההזמנתך.
הערה: ההחזר הכספי יתקבל לחשבונך תוך 3-5 ימי עסקים.
עלויות שילוח
הינכם אחראים על תשלום המשלוח של החזרת המוצר. העלויות האלו אינן ניתנות להחזר. אם הינכם מקבלים החזר כספי על ההזמנה שלכם עלויות המשלוח ירדו מההחזר על ההזמנה.
מוצרים פגומים/איכות נמוכה
בשביל בבחלטות המהירות ביותר בבקשה תכללו תמונה המראה בבירור את האיכות הרעה או הפגם של המוצר. התמונות הטובות ביותר הן על משטח שטוח עם התווית והפגם מוצג בבירור.
נשתמש במידע זה כדי לעזור לך עם הזמנתך ולהפחית טעויות בעתיד.
אם ההחזרה נעשת בגלל הצרכן, הצרכן אחראי לעלויות המשלוח. החיוב הספציפי תלוי בחברת משלוחים לבחירתך.
אם בגלל סיבות שלנו המוצרים שקיבלת פגומים או לא נכונים הצרכן לא יבוקש לשלם את עלויות המשלוח.
הצרכן לא יחוייב על המוצרים שיוחזרו.